Un estudo afondará no papel da educación social na atención de persoas maiores con alzhéimer e outras demencias

O proxecto Intervención socioeducativa desde a educación social en persoas maiores con alzhéimer ou outras demencias é o beneficiario da terceira bolsa que a Fundación Dorzán, institución privada sen ánimo de lucro centrada no colectivo da terceira idade, convoca coa colaboración da Universidade de Vigo co obxectivo de fomentar a investigación sobre a terceira idade.

A bolsa é froito dun convenio marco de colaboración asinado en 2017 entre a Universidade de Vigo e a Fundación Dorzán. A través da súa convocatoria, a fundación financia un traballo coa cantidade de 1500 euros, podendo presentar propostas alumnado do campus de Ourense e persoal docente e investigador da Universidade de Vigo. O obxectivo último desta iniciativa é potenciar o estudo e investigación de técnicas ou protocolos que axuden a mellorar a calidade de vida das persoas maiores e que poidan aplicarse con posterioridade noutros ámbitos.

Ler a noticia completa no DUVI