Proxectos de voluntariado en colaboración con Fundación Juan Soñador: Na rúa e espabila

Obxectivo xeral

Acadar a igualdade de oportunidades e favorecer a inclusión social da infancia, adolescencia e xuventude en situación de vulnerabilidade. A través de servicios de atención diurna, de medio aberto, fóra do horario escolar, e cun enfoque integral na intervención. Dando apoio, estimulando e potenciando o desenvolvemento persoal e social, a adquisición de aprendizaxes básicos e lúdicos, que compensen as desventaxas socioeducativas e familiares.

Actividades que van a desenvolver

• Apoio e reforzo escolar en horairo extraescolar de tarde e vacacións escolares.
  • Acompañamento no estudio.
  • Acompañamento no ciber.
  • Participación e programación de actividades lúdicas.

Lugar de realización das actividades: Rúa Elio Antonio Nebrija nº3 (zona de torrecedeira) – Vigo.

Isncrición

Cristina Goyanes Rodríguez

De luns a mércores: de 9.00-13.00h. Luns de 16.00-19.00h. De martes a xoves: de 16.00-20.00h. Venres: de 16.00-18.00h.

naruavigo@fundacionjuans.org